Inspirace od Ellastration

Všude kolem mě je tolik inspirativních věcí, lidí, chutí, vůní, všemožných událostí, seminářů a nevím, čeho všeho ještě :-). Ale postupně.

Pro inspiraci, která na mě teď v nastartovaném podzimu doléhá, je chuť vypít si někde v teple šálek dobrého čaje či kávy. Já si teď ujíždím na sypaných čajích rooibos s různými příchutěmi nebo čistý.
Kávu, já můžu jakoukoli. Jen ne instantní a takové ty sáčky 2 v 1. Nejlépe z konviček na přípravu kávy.

No, ale abych to nezamluvila, strašně ráda si tento rituál vychutnávám z mého šálku od Ellastration.
Já se totiž do jejich tvorby zamilovala. Ať už to jsou šálky, jakékoli velikosti, misky, hrníčky, obrázky a další.

V prvé řadě je to autorská tvorba Daniely Fišerové (a tomu já fandím), dýchne na vás ta láska k tvorbě, propracovanost, energie, výrobky mají krásné jednoduché malby a ještě k tomu vtipné a výstižné popisy. Například lenochod, držící se okraje šálku s titulkou na druhé straně "slow down" :-).



Takových krásných věciček mají spoustu. Mrkněte na jejich stránky www.ellastration.cz nebo jejich tvorbu najdete na fleru pod názvem Ellastration.

Já mám od nich šálek a obraz s velrybou, s nápisem "wait for a whale" (na velrybkách si ujíždím), šálky na malé expresso se shrbeným medvědem "depresso time", hrníček Pravej houbovej čaj a taky krásnými šálky s motivy jednoduše vyobrazeného lesa a zvířat v lese (jelen, datel) jsme obdarovali naši rodinu, krásný tip na dáreček k svátku, narozeninám či na blížící se Vánoce.

A šálek dobrého čaje či kávy v Ellastration v kombinaci s knížkou, co k tomu říct :-). Pěkný den.



 A co vy? Máte nějaké tipy na inspiraci jakéhokoli původu?


Komentáře