Víra, intuice, ruku na srdce...

Víra je něco, co dokáže otočit náš život o 180 stupňů ne-li přímo přetočit 😊.

Mám na mysli jakoukoli víru, ať už je to víra sama v sebe, přírodu, vesmír, Boha, víra v různá náboženství a směry, víra v člověka, lásku, jídlo a mohla bych pokračovat do…nekonečna.
A mám na mysli tu zdravou víru, ne fanatickou 😀. Takovou tu víru, kdy si na to nehrajete, ale kdy to tak uvnitř opravdu cítíte. Vy to víte a nepotřebujete o tom přesvědčovat okolí ani vás okolí nezviklá, nemusíte se přetvařovat nebo si na něco hrát, například stylem, já jsem velký věřící, budu každou neděli chodit do kostela, to moji víru utvrdí a ostatní to vidí. Pokud člověk vnitru nevěří, tak může navenek říkat a dělat cokoli a ono to fungovat nebude.

Víra znamená opravdu věřit, cítit to, celým svým srdcem, celou svou bytostí, nepochybovat. 


Dát na svou intuici, pocit. Takový ten prvotní, ničím a nikým neovlivňovaný. V dnešní době je to strašně těžké, protože ze všech stran se na nás valí spousta informací, úkolů, povinností, rozhodování atd. I já mám s tím problém, co se týká větších věcí, rozhodování. Proto, abych vnímala svou intuici, ucítila ten znatelný první pocit, je dobré, pokud to člověku dělá problém a potřebuje udělat nějaké velké nebo významnější rozhodnutí, být chvíli sám/sama se sebou. Ať už formou procházky, výletu, meditace, chvíle o samotě doma, v přírodě, ve vaně, v kavárně nebo prostě na místě, kde se cítíte dobře a můžete vést monolog sami se sebou 😊. Na chvíli se zastavit a uvědomit si, kým jsem, že jsem, být vděčný, za to co mám, představit si možné ANO a NE při rozhodování, jaký pocit z toho mám a pokud je dost času o samotě, klidně přemýšlet, jak to chci mít a jakým směrem se ubírat. 
Věřit (ať už je to cokoli), důvěřovat životu, být otevřený možnostem a příležitostem a hlavně odsunout strach na vedlejší kolej. Ten bude přítomen vždy, ale je jen na nás, jaký prostor mu ponecháme. My tvoříte svou minulost, přítomnost, budoucnost.



Vše je o nastavení v hlavě, v mysli. Víme to všichni (tedy alespoň si myslím, že na nějaké úrovni) nebo tušíme.
Já vím. Ale také vím, jak těžké to je. A mě v tom hodně pomáhá víra, během let čím dál silnější a v srdci intenzivnější. Moje víra je taková směska více faktorů 😊. A každý to máme jinak. Víra má ohromnou sílu a moc. 

Paradoxně, co se týká intuice a víry, ta se mi plněji rozvinula a já ji zřetelněji pocítila v době obou těhotenství a mateřství. Možná je to i přibývajícím věkem, zkušenostmi, dobou, ale určitě teď věci vnímám jiným způsobem, než tomu bylo před dětmi.

Ruku na srdce, i já kolikrát neposlechla svoji intuici a dala na rady někoho jiného nebo že se to slušilo a patřilo, ale díky tomu, jsem to mohla zpětně pěkně vidět a vědět, že příště dám na svou intuici
Stále se tomu učím, naslouchat a další level, pak také konat 😊.

Máme to v sobě všichni, jen se toho nebát, nebát se být sám sebou, stát si za svým rozhodnutím, za které jsme zodpovědní jen my sami a věřit, protože víra hory přenáší .



Komentáře